Naszym partnerom handlowym umożliwiamy tworzenie nowych okazji biznesowych poprzez oferowanie klientom końcowym usług opartych o rozwiązania światowych liderów bezpieczeństwa IT dla firm i użytkowników domowych. Nasz zespół posiada doświadczenie w pracy zarówno z tradycyjnymi resellerami jak i z dostawcami usług bezpieczeństwa pracującymi w modelu MSP / SAAS (Manage Service Provider/Security as a Service) oraz dostawcami Internetu. Doceniamy lojalność i zaangażowanie w budowanie wspólnego biznesu oraz długoterminowych relacji.
CEEcloud Services Distribution pracuje wyłącznie w modelu B2B (Business to Business) dając swoim partnerom handlowym pewność inwestycji i zysków, zarówno tym pracującym z klientami biznesowymi jak i prowadzącym sprzedaż w sieciach handlowych czy poprzez sklepy internetowe dla użytkowników domowych.
Współpraca w formie usługowej to gwarancja:
UMOWA RAMOWA MSP
Każda usługa cyberbezpieczeństwa oferowana w modelu MSP przez CEEcloud wymaga posiadania przez partnera handlowego/usługodawcę aktywnej umowy ramowej MSP.
Dlaczego Umowa jest Ważna i co zawiera:
Umowa ramowa MSP podpisywana jest tylko raz i dotyczy wszystkich usług MSP z portfolia dystrybutora.
AKTYWACJA USŁUG
Nowy Partner/MSP
Aby aktywować usługę nowy partner powinien podpisać z CEEcloud umowę ramową MSP oraz przesłać zamówienie inicjujące dla danej usługi zarządzanej. Po podpisaniu umowy ramowej przez CEEcloud oraz zrealizowaniu zamówienia partner otrzymuje dane dostępowe do platformy chmurowej danej usługi MSP i może rozpocząć proces wdrażania usługi.
Aktywacja kolejnych klientów i usług
Aktywacja każdej nowej usługi MSP wymaga przesłania przez partnera zamówienia aktywacyjnego dla danej usługi.
Aktywacja kolejnego klienta dla danej usługi MSP, w zależności od typu usługi, dokonywana jest samodzielnie przez Partnera bez konieczności aktywacji usługi u dystrybutora bądź wymaga przesłania do CEEcloud zamówienia aktywacyjnego.
W przypadku szeregu usług MSP, aktywacja kolejnego klienta nie wymaga ponoszenia żadnych kosztów. CEEcloud wystawi fakturę rozliczeniową do partnera po pierwszym pełnym okresie korzystania z danej usługi. Szczegóły dotyczące sposobu aktywacji usług, dodawania klientów oraz rozliczeń znajdują się w umowie ramowej MSP, w tym w szczególności w warunkach świadczenia usług, będących częścią powyższej umowy.
ROZLICZENIA
Podstawowym sposobem rozliczeń pomiędzy partnerem a CEEcloud są rozliczenia miesięczne, oparte o raporty rozliczeń w systemie dystrybutora.
Na żądanie partnera CEEcloud może udostępnić partnerowi szczegółowy raport rozliczeniowy.
CEEcloud raz w miesiącu wystawia do partnera fakturę z 14 dniowym terminem płatności. Faktura powinna zawierać zbiorczo wszystkie aktywowane usługi, które były świadczone przez partnera na rzecz swoich klientów w poprzednim okresie rozliczeniowym.
W uzasadnionych przypadkach bądź na życzenie partnera, CEEcloud może uzgodnić z partnerem inny okres rozliczeniowy niż miesiąc.
OGÓLNE ZASADY ŚWIADCZENIA USŁUG MSP
Aktywacja | Określa sposób aktywowania usługi. Najczęściej aktywacja nie wymaga opłaty i jest wykonywana samodzielnie przez partnera lub przez CEEcloud.
Minimalny Zakup | Jest to minimalna ilość subskrypcji dla danej usługi, jaka może być aktywowana przez partnera dla jednego klienta. Zazwyczaj jest to jedna subskrypcja ale różne usługi mogą mieć różne ilości wymagane do ich aktywacji.
Minimalny Okres Zobowiązania | Jest to minimalny okres przez jaki partner zobowiązuje się utrzymywać usługę u klienta. Najczęściej po tym okresie usługa przechodzi w umowę na cza nieokreślony z uzgodnionym terminem wypowiedzenia.
Agregacja | CEEcloud umożliwia partnerom otrzymywanie zagregowanych cen za śwaidczone usługi zwiększając ich marże i podnosząc konkurencyjność na rynku. Agregacja dotyczy w różnym stopniu różnych usług.
Pay as you Go | Cecha szeregu usług MSP, dzięki której partner powiększa swoją marżę poprzez ponoszenie kosztów jedynie tych usług MSP, które były aktywnie użytkowane przez jego klientów.
Dezaktywacja| Rezygnacja z korzystania z usługi może być dokonana własnoręcznie z poziomu konsoli zarządzanej przez partnera lub poprzez przesłanie odpowiedniej dyspozycji do CEEcloud. Partner może zrezygnować z usługi w dowolnym momencie z zachowaniem okresu wypowiedzenia oraz minimalnego okresu zobowiązania do utrzymania usługi. Najczęściej termin dezaktywacji usługi to jeden miesiąc, ale różne usługi mogą mieć różne okresy wypowiedzenia.
Cennik wszystkich usług | Skontaktuj się z nami: renata.kuts@ceecloud.pl lub kontakt@ceecloud.pl.