B.NET PARTNERS NETWORK - kompleksowy program wsparcia dla Partnerów
Jest to sieć partnerska, która wspiera firmy w ich rozwoju, oferując narzędzia lojalnościowe i marketingowe, takie jak B-LOYAL i B-MARK. Program zapewnia Partnerom dostęp do atrakcyjnych bonusów, dodatkowych rabatów oraz możliwości uczestnictwa w spotkaniach integracyjnych.
Dlaczego warto dołączyć do B.NET PARTNERS NETWORK?
- Bony rabatowe: Partnerzy mogą otrzymywać rabaty, które mogą zostać wykorzystane na realizację przyszłych zamówień;
- Transparentność informacji: Partnerzy regularnie otrzymują informacje o dostępnych środkach w ramach programów B-LOYAL i B-MARK, co pozwala im planować i maksymalizować zyski;
- Wspieranie rozwoju: Sieć partnerska oferuje wsparcie zarówno w działaniach marketingowych, jak i operacyjnych oraz finansowych.
Jak przystąpić do programu?
Do programu przystępuje automatycznie każdy Partner z aktywną umową MSP. Dzięki temu zdobywa punkty wyznaczające jego status partnerski zgodnie z zasadami:
- 1 punkt - każde 1000 PLN netto wydane przez Partnera u Dystrybutora;
- 1 punkt - każdy projekt handlowy obejmujący sprzedaż nowych produktów lub odnowień wsparcia;
- 4 punkty - podpisana umowa partnerska między Partnerem a Dystrybutorem.
Przydzielanie punktów odbywa się automatycznie poprzez naliczanie punktów wynikających z zakupów dokonywanych u Dystrybutora oraz w wyniku podpisania umowy MSP.
Partner otrzymuje status na podstawie liczby zebranych punktów:
ELEMENTY PROGRAMU B.NET PARTNERS NETWORK:
1) B-LOYAL
Umożliwia otrzymanie rabatu, który może zostać wykorzystany na realizację przyszłych zamówień w CEEcloud.
Program B-LOYAL został stworzony, aby nagradzać Partnerów za ich stałą współpracę i zachęcać ich do dalszego rozwijania relacji biznesowych. Uczestnictwo w programie umożliwia Partnerom korzystanie z dedykowanych zniżek oraz dostęp do funduszy wspierających ich działania operacyjne.
RABAT NALICZANY JEST WEDŁUG PONIŻSZYCH ZASAD:
- Dotyczy wszystkich produktów z oferty Dystrybutora wyszczególnionych na stronie www.ceecloud.pl.
- Naliczany jest do maksymalnej wartości 200 000 PLN ceny zakupu u Dystrybutora. W przypadku, gdy wartość zamówienia przekracza wartość 200 000 PLN, wysokość rabatu jest naliczana od kwoty 200 000 PLN.
- Rabaty naliczane są w cyklu kwartalnym.
- Minimalna kwota, od jakiej będzie wypłacany rabat zwrotny B-LOYAL, wynosi 100 PLN.
- Back rabat należny jest tylko za sprzedaż w walucie obowiązującej w danym kraju. Back rabat należny będzie tylko w przypadku terminowych wpłat w poprzedzającym kwartale, za który wystawiany jest bon. Za dzień wpłaty przyjmuje się termin wpływu środków na rachunek Dystrybutora.
JAK SKORZYSTAĆ Z RABATU B-LOYAL?
- Rabat ma formę bonu informacyjnego, pomniejszającego należności Partnera wobec CEEcloud. Bon zostaje dostarczony Partnerowi maksymalnie do 10-go dnia po zakończenia kwartału, za który należy się rabat.
- Bon może zostać wykorzystany maksymalnie do 90 dni po zakończeniu kwartału rozliczeniowego, za który został przyznany.
- Aby skorzystać z bonu, podczas wykonywania płatności za fakturę na rzecz Dystrybutora, Partner umieszcza w tytule przelewu obok numeru faktury, numer bonu i pomniejsza płatność o jego wartość.
2) B-MARK
Fundusz marketingowy umożliwia Partnerowi uzyskanie środków na finansowanie aktywności marketingowej związanej z rozwijaniem sprzedaży rozwiązań z portfolio CEEcloud.
B-MARK został zaprojektowany, aby wspierać Partnerów w prowadzeniu skutecznych kampanii marketingowych oraz w rozwijaniu strategii promocyjnych. Fundusz pozwala na pokrycie kosztów takich działań, jak reklama, promocja w mediach czy organizacja wydarzeń.
JAK SKORZYSTAĆ Z RABATU B-MARK?
- Do 10-go dnia po zakończeniu kwartału, dla którego naliczono środki, CEEcloud wysyła Partnerowi notę informacyjną z wysokością naliczonego rabatu B-MARK.
- Partner może zgłosić do Dystrybutora propozycje aktywności do końca kwartału, w którym otrzymał notę informacyjną.
- Propozycja musi być zgłoszona najpóźniej pięć dni roboczych przed planowaną datą rozpoczęcia i powinna zawierać:
- datę rozpoczęcia i zakończenia aktywności,
- nazwę i opis aktywności,
- miejsce lub formę,
- planowaną liczbę uczestników lub pozyskanych potencjalnych klientów,
- planowany całkowity koszt aktywności oraz wnioskowaną kwotę. - W przypadku braku zgłoszenia propozycji aktywności w w/w terminie, środki przepadają i nie ma możliwości ich wykorzystania.
- Data rozpoczęcia aktywności wykorzystującej środki z funduszu B-MARK nie może przekraczać 60 dni od daty jej zgłoszenia do finansowania, a okres trwania nie może przekraczać 30 dni.
- Fakturę oraz raport aktywności należy przesłać w ciągu 30 dni od zakończenia aktywności.
- Dystrybutor wypłaci Partnerowi środki w ciągu 7 dni od daty rozliczenia aktywności i otrzymania poprawnej faktury VAT.
UWAGA:
- Minimalna kwota, od jakiej będzie realizowany fundusz B-MARK to 100 PLN.
- Program B-MARK dotyczy tylko nowych sprzedaży. Nie dotyczy odnowień.
- Naliczany jest do wartości 200 000 PLN ceny zakupu u Dystrybutora. W przypadku, gdy wartość zamówienia przekracza wartość 200 000 PLN, wysokość rabatu jest naliczana od kwoty 200 000 PLN.
- B-MARK należny jest tylko za sprzedaż w walucie obowiązującej w danym kraju.
3) ADIT
Szereg usług dodatkowych dla dystrybuowanych rozwiązań pozwalających Partnerom zwiększyć marżę i zachować dla innych celów własne zasoby techniczne.
Partner ma możliwość skorzystania ze zniżki na usługi adit w następującym zakresie:
W celu uzyskania rabatu na usługi Partner może skontaktować się ze swoim opiekunem handlowym lub uzyskać wycenę przez stronę www.adit.pl.
4) ADIT PREMIUM SUPPORT
Rozszerzone usługi wsparcia technicznego dla rozwiązań z oferty dystrybucyjnej grupy BAKOTECH.
Adit Premium Support to usługa dedykowanego wsparcia technicznego, która zapewnia Partnerom szybki dostęp do ekspertów i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z oferowanymi produktami i usługami.
W jakim celu stworzono Adit Premium Support? Program wsparcia został zaprojektowany, aby zapewnić Partnerom pełne wsparcie operacyjne oraz szybką pomoc techniczną w sytuacjach awaryjnych, co pozwala na minimalizację przestojów i sprawne zarządzanie infrastrukturą IT.
Jak skorzystać z Adit Premium Support? Partnerzy mają dostęp do dedykowanego zespołu wsparcia, który jest dostępny w każdej chwili, aby udzielać porad, wskazówek oraz pomagać w rozwiązaniu wszelkich problemów związanych z funkcjonowaniem narzędzi dostępnych w B.NET PARTNERS NETWORK.
KORZYŚCI DLA PARTNERA:
- przeniesienie odpowiedzialności za świadczone usługi wsparcia technicznego na Partnera zewnętrznego (ADIT)
- brak konieczności zatrudniania dodatkowych pracowników
- minimalizacja liczby zgłoszeń serwisowych
W RAMACH ADIT PREMIUM SUPPORT DOSTĘPNE JEST:
- wsparcie mailowe/telefoniczne dedykowanego inżyniera (8x5)
- wsparcie on-line 24x7
- szybka wymiana uszkodzonego sprzętu
- wsparcie procesu identyfikacji przyczyn nieprawidłowego działania sprzętu/rozwiązania
- poszukiwanie metod rozwiązania zidentyfikowanych problemów
- pomoc w zakładaniu zgłoszeń serwisowych bezpośrednio u producentów
5) WSPARCIE TECHNICZNE
Usługa rozszerzająca wsparcie techniczne oferowane przez producentów sprzętu i oprogramowania.
Partner otrzymuje możliwość dodatkowego wsparcia technicznego w następującym zakresie:
6) WYJAZD INTEGRACYJNY
Spotkania integracyjne to coroczne wydarzenie dla Partnerów posiadających status PREMIUM.
Wyjazdy integracyjne organizowane przez B.NET PARTNERS NETWORK to doskonała okazja do budowania relacji biznesowych, wymiany doświadczeń oraz nawiązywania kontaktów w mniej formalnej atmosferze.
- Wydarzenie odbywać się będzie w formie onsite oraz będzie dla uczestnika całkowicie bezpłatne.
- Partner otrzyma zaproszenie na wydarzenie co najmniej 30 dni przed planowaną imprezą.